close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید
همان طور که میدانید غذاهای گوشتی همواره در بالای فهرست منابع تامین آهن قرار دارند اما افراد زیادی هستند که گیاه خوارند و علاقه ای به غذاهای
loading...

دنیای من

همان طور که میدانید غذاهای گوشتی همواره در بالای فهرست منابع تامین آهن قرار دارند اما افراد زیادی هستند که گیاه خوارند و علاقه ای به غذاهای گوشتی ندارند.حال بر اساس گزارش موسسه ی ملی سلامت آمریکا ، لیستی از گیاهان سرشار از آهن منتشر شده و استفاده از آن ها در برنامه ی غذایی افراد بخصوص گیاهخواران به شدت توصیه شده است.سبزیجات برگدار تیره، به ویژه اسفناج، نیروگاهی برای آهن هستند.کلم بروکلی ، عدس ، سیب زمینی پخته ، دانه های کنجد ، بادام هندی ، سویا ، نخود ، شکلات تلخ ، برگ چغندر و لوبیا قرمز نیز در…

همان طور که میدانید غذاهای گوشتی همواره در بالای فهرست منابع تامین آهن قرار دارند اما افراد زیادی هستند که گیاه خوارند و علاقه ای به غذاهای گوشتی ندارند.
حال بر اساس گزارش موسسه ی ملی سلامت آمریکا ، لیستی از گیاهان سرشار از آهن منتشر شده و استفاده از آن ها در برنامه ی غذایی افراد بخصوص گیاهخواران به شدت توصیه شده است.
سبزیجات برگدار تیره، به ویژه اسفناج، نیروگاهی برای آهن هستند.
کلم بروکلی ، عدس ، سیب زمینی پخته ، دانه های کنجد ، بادام هندی ، سویا ، نخود ، شکلات تلخ ، برگ چغندر و لوبیا قرمز نیز در صدر این لیست قرار دارند.
جالبه بدونید که مصرف روزانه ی آهن برای بزرگسالان 8 تا 27 میلی گرم است و بانوان مسن، بانوان باردار یا مادرانی که به نوزاد خود شیر می دهند به آهن بیشتری نیاز دارند.
پس استفاده از مواد غذایی مذکور را هرگز از برنامه ی غذاییتان حذف نکنید.
برچسب ها آهن ,
بازدید : 4 زمان : نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
دانلود برنامه اندروید
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
درباره ما
این وبگاه دریچه یست بین من وشما هرچه در پیرامون من میگذرد باشما به اشتراک می گذارم
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟